Feedback in het nieuwe normaal

Elkaar eerlijk vertellen wat de ander teweeg brengt

Goed naar elkaar luisteren om elkaar écht te begrijpen

Samen bepalen wat de beste weg is voor een beter resultaat.

Het was al niet makkelijk in het pre-corona tijdperk, maar het is er zeker niet simpeler op geworden nu veel gesprekken online of telefonisch plaatsvinden.

Ook omdat de drempel hoger is om elkaar te benaderen. Je neemt niet voor elk ‘wissewasje’ de telefoon, waardoor we meer gaan varen op aannames. Die aannames veroorzaken misverstanden en leiden tot een ongemakkelijke werksfeer waarin het alleen maar moeilijker wordt om elkaar te begrijpen.

Teams en managers die het nu lukken om “de lijnen open te houden”, houden het werkplezier en de productiviteit vast.  Door te werken aan feedback voer je de komende tijd betere gesprekken met elkaar. Ook online.  

De workshop

Deze workshop geeft een solide basis voor feedback in deze tijd. Na afloop:

  • ken je de basisregels voor goede feedback;
  • heb je deze regels geoefend in een online en/of live setting;
  • heb je ervaren wat goede feedback kan betekenen in een gesprek;
  • heb je aanwijzingen gekregen om verder te groeien in het geven van feedback. 
Voor wie

De workshop werkt goed met een team of met een groep managers

Max. 8 deelnemers per workshop. Indien een team groter is, kunnen we in overleg kijken naar een oplossing 

Programma
  • Wat kan een effectief feedbackgesprek opleveren?
  • Hoe voer je een constructief feedbackgesprek?
  • Welke drempel ervaar je, in deze tijd, om feedback te geven en hoe stap je over die drempel heen? 
Praktisch

Duur: één middag of ochtend, eventueel opgeknipt in 2 x 2 uur i.v.m. intensiteit van online werken

Kosten: euro 800, incl. voorbereidingsopdracht en nazorggesprek, excl. BTW

Ervaring

“Een mens is een sociaal wezen en heeft daarom behoefte aan reactie en feedback van anderen, Die reacties zorgen ervoor dat je motivatie kunt (blijven) opbrengen voor wat je doet. Carolien heeft onze hele vestiging voorzien van feedbacktraining. Dit doet ze op een manier waarin ze iedere deelnemer in zijn of haar waarde laat. Ze weet feilloos het belang van de materie aan het licht te brengen.”

Jasper Thissen, Managing Director Data & Analytics, Incentro

Voor meer informatie of als je wil sparren over feedback binnen je team of organisatie, kun je onderstaand formulier invullen. We reageren zo snel mogelijk om te luisteren naar je verhaal en samen een plan te maken.

CONTACT

Voorkeur contact

FEEDBACK: In 6 stappen met elkaar in gesprek

FEEDBACK: In 6 stappen met elkaar in gesprek

De laatste tijd kom ik verschillende artikelen tegen over feedback. Met uitspraken als: Feedback is geen cadeautje of Feedback is een hype worden mensen getriggerd over hoe ze willen omgaan met het fenomeen feedback binnen de organisatie. En dat juich ik toe. Goed...

Training IN JE FLOW voor Young professionals

Training IN JE FLOW voor Young professionals

In je flow Training voor Young Professionals  (HBO+) Over persoonlijk leiderschap, gebaseerd op Positieve Psychologie. Ben je in je eerste of tweede baan en heb je moeite om In je Flow te blijven? Of wil je voorkomen dat je net als andere leeftijdgenoten burn out...

Teamcoaching: werken met wat VOORAAN ZIT

Laatst werden we gevraagd om een managementteam van een overheidsorganisatie te coachen. Gedurende individuele intakegesprekken namen de meeste teamleden de term ‘Los zand’ in de mond om de status van hun team te duiden. En ze gaven aan dat hun afdelingen en...

3 belangrijkste vaardigheden voor zelfsturing

Kies de beste training: de 3 belangrijkste vaardigheden voor zelfsturing Laatst kwam ik bij een organisatie die nu een aantal jaren werkt met zelfsturende teams. De teams functioneren best heel goed, maar er kunnen ook dingen beter. Al bij binnenkomst voelt de...

Carolien Daniëls Training en Coaching

Plaats 8
3417 EC Montfoort (bij Utrecht)

Pin It on Pinterest

Share This